sophiekeenanneinafrika.reismee.nl

Afscheid!

Na toch een bestemotioneel afscheid op het vliegveld vertrokken we vanuit Dusseldorf naar Dubai. In het vliegtuig mochten we eindelijk onze kaarten en het boekjelezen (bedankt!!).Gelukkig verliep de vliegreis zonder turbulentie waardoor Sophieke redelijk ontspannen de vlucht heeft uitgezeten en zelfs eventjes heeft geslapen. Nu zijn we in Dubai waar we 5 uur moeten wachten op de volgende vlucht, gelukkig kunnen we gratis internetten met onze mini-laptopsdus komen we de tijd wel door.

Rond half 4 vanmiddag komen we in Dar es Salaam aan, wemoetenhierons visum geldig maken en daarnagaan we richting het noorden (Arusha)en gaan we op safari samen met Pim die ook zijn co-schap in Tanzania doet en tevens onze persoonlijke ehbo-er is! Als dat niet veilig is! De Safari hebben we op het laatste moment toch nog even geboekt, dus dat is al geregeld!We hebben heel veel zin in ons avontuur!

We gaan jullie allemaal heel erg missen! Bedankt voor alle lieve berichtjes, telefoontjes, kaartjes etc en voor het wegbrengen naar het vliegveld!

Liefs Anne en Sophieke

ps: We zijnallebei alaan een dagboekje begonnen!

Anne en moeder

Afscheidscommitée Sophieke

Pim en ouders & Anne, moeder en Wouter

Laatste knuffel, Sophieke is al zenuwachtig voor het vliegen!

Christel

Veel succes en plezier in Tanzania!
Leuk om jullie te volgen.
x

Annika

Leuk, meteen 'n update! Succes nog met de volgende vlucht, hopelijk ook zonder turbulentie!! xxxx

Anne

Sophieke!!! nu heb ik nog een doei meer kunnen zeggen:(:(...

Lieve meiden, ik word een beetje zenuwachtig hier achter de computer in de huisartsenpraktijk. Nog twee weken dan is het voor ons ook zover..... kriebels!!!!
sterkte met vliegen, ik had er vannacht alweer over gedroomd....

sanne

Yes! Sophieke, de eerste vlucht is achter de rug! Goede reis nog verder! En heeel erg veel plezier op safari! Echt gaaf! En zeg maar tegen Pim dat ie goed op jullie moet passen! ;-)

ronne

Fijn dat het vliegen zonder hobbels is! En Super om met een safari te beginnen!! Goed begin van jullie avontuur! Tanzania was net op Nat.Giogr. heb vanuit mn ziekbed eens goed opgelet.

Liefs xxx

Suvarna

Haa lieve Anne en Sophieke!!
Ontzettend veel plezier in Afrika! Ik kijk uit naar jullie verhalen!
Dikke kus
Suv

Eva

Hey Anne en Sophieke!

Fijn dat het eerste deel van de reis goed is verlopen. Heel veel plezier met de safari > en met Pim aan je zijde kan het niet mis gaan! Geniet ervan! xxx

Freke

ha zussie, have fun!! en natuurlijk ook voor sophieke en pim veel safari plezier. Niet te veel foto's maken, maar vooral veel genieten. x

Frank en Anouke

Wow al meteen een verhaal! vet raar dat jullie nu weg zijn! Ik zit nu in Groningen en dat vind ik ook al best ver en dan moet ik nog naar Ghana..;) Heel veel plezier met safariën!

Karlijn

Fijn dat het eerste deel goed is gegaan. Heel veel succes met het tweede deel en alvast veel plezier op safari.
Met zo'n sterke man als Pim erbij moet dat helemaal goed komen ;)

Rosanne

Hey lieve meiden,

Gelukkig dat de vliegreis goed is gegaan.. Heel veel plezier en succes daar he!! Ik ga vaak aan jullie denken hier in het regenachtige Nederland! En wel oppassen voor op de vlucht geslagen olifanten enzo he.. Ik kijk uit naar jullie volgende verhaal!

liefs Rosanne

Elise

Whaaaa spannend, spannend!! Leuk dat jullie nog een safari geboekt hebben! Maak er een mooie tijd van daar!! Liefs

Myrte

Hey meiden,
fijn dat jullie vliegreis al goed is verlopen. Wel superspannend zo'n reis he! En meteen al op safari, als dat geen goed begin is :) Heel veel plezier, veel liefs x

Bart en Joany

Hey Sophieke,

Heel veel plezier op de safari! Supercool dat jullie dat gaan doen. Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in Dubai. Veel succes en take care!

Liefs, Bart & Joany

Willemijn

ooh goed te horen dat in ieder geval het eerste deel van de vliegreis goed is gegaan! En het tweede deel vast ook want geen bericht is vast goed bericht!
Geniet ervan!! xx

Yvonne

Mooi dat de eerste vlucht goed is gegaan. En 5 uur in Dubai is geen straf, is een leuk vliegveld!
Veel plezier op de safari!