sophiekeenanneinafrika.reismee.nl

Adres en telefoonnummers

Lieve familie en vrienden!

Hier volgt een informatief bericht. Namelijk ons adres in Rubya, waar we vanaf 27 augustus zullen zijn, en onze Tanzaniaanse nummers. Smsjes kunnen jullie beter naar onze Nederlandse nummers blijven sturen, dat is goedkoper voor jullie. Tot nu toe lijken alle smsjes aan te komen!

Post (zoals voedselpakketjes en (liefdes)brieven) mag naar:

Sophieke van der Steen en Anne Wilmink
Student doctors house
Rubya Hospital
PO Box 130 Rubya
Bukoba, Kagera
Tanzania
(Niet aangetekend versturen, want dat komt niet aan!)

Sophieke: +255 6 86779016

Anne: +255 6 86779019

We zijn nu aangekomen in een dorpje voor Arusha na een lange busreis door het echte Afrika! Vanuit hier gaan we morgen naar Arusha National Park en vanaf maandag op safari met tentjes en een stoere gids en kok!!!

xxx Sophieke en Anne

Carlijn

Ik heb het allemaal genoteerd. Morgenmiddag kom ik ook jullie kant uit, de zenuwen slaan toe! Ik zal jullie wel smsen als ik een Ugandees nr heb (naar jouw Tanzaniaans nummer). xxx

Anne de G

Gaaf meiden, klinkt als een goed voorbeeld:)

Ik zal eens smsen dan vanavond!! Geniet van de vrijheid nu het nog ff kan. XXX

Frank

Goed bezig dames!!
Veel plezier op safari!!

Worst

Klinkt goed dames! Dank voor het adres. De broodjes worst komen jullie kant op..xxx

Lindy

Goed bezig lieve meiden, ga ontiegelijk genieten samen!!
Maar toch heb ik nu al zin in onze shopdate sop ;) Ik ga je echt missen!

Liefs

Simone

En Carlijn is op weg richting jou! ;)

Corry

Succes met je tentje! Heb je herriestoppers tegen de oergeluiden? xx

Lisette

Hej Sophieke en Anne!

Heel veel plezier met de tentjes safari! En natuurlijk veel succes en ook plezier met het co-schap daar!

Lotte

Hee Sophieke en Anne!

Wat stoer dan jullie in een tentje gaan! Ben benieuwd naar jullie safari-ervaringen, en of jullie wel een mannetjesleeuw, neushoorn, hyena en luipaard gaan spotten! Nog een weekje en wij zitten ook in Afrika :) Heel veel plezier en tot het volgende bericht,

Xxx Lotte

Wienke

Hey Sophieke en Anne!

Echt gaaf een safari, laat de wilde beesten maar komen! ;-) Heel veel plezier daar en tot het volgende bericht!

xxx Wienke