sophiekeenanneinafrika.reismee.nl

Welkom!

Lieve Vrienden,Familie en iedereen!

Welkom op onze website, hier kunnen jullie al onze avonturen volgens van onze tijdin Tanzania.Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, gaan wij in augustus voor 4 maanden naar Tanzania om ons laatste coschap in de tropen te volgen. We zullen daar 3 maanden in een klein ziekenhuisje gaan werken in het dorpje Rubya. Dit ligt ten westen van het Victoria meer en vlakbij de grens van Uganda en Rwanda. Naast het werk in het ziekenhuis willen we graag nog op een andere manier een bijdrage leveren.

En daar hebben we jullie voor nodig!

Malaria is een groot probleem in Tanzania.Het voorkomen van een muggenbeetis het halve werk! Daarom zullen we vanuit Rubya naar verschillende afgelegen dorpjes reizen om daar voorlichting te geven over malaria en om klamboe's uit te delen aan de mensen die het nodig hebben. Ook zullen we ter plekke kijken waar de mensen behoefte aan hebben en ook daar een bijdrage aan leveren.

Jullie kunnen ons helpen door1 of meerdere klamboe'skopen zodat wij zoveel mogelijk mensen in Afrika kunnen helpen.Dit bedrag kanovergemaakt worden naaronze rekening o.v.v 'Malaria-project'

S. van der Steen 13.19.92.198

A.L. Wilmink 12.97.30.165

Daarnaastorganiseren we op 9 juli a.s. een feestje!! De entree zal 1 klamboe bedragen (€3,=). Bier/wijn/fris zal een halve klamboe kosten (€1,50) Het feest zal plaatsvinden in het Arguspand aan de Bloemerstraat 49 te Nijmegen. (in het rijtje vancafé Sterre). Iedereen die zin heeft omgezellig een drankje te komen drinken is welkom!

Op onze sitekunnen jullielezen en zien wat er met jullie bijdrage gebeurt!

Liefs en alvast bedankt,
Sophieke & Anne

Tineke

Hee Sophieke en Anne!

Wat een goed initiatief van de klamboes zeg! Ik wens jullie bij deze alvast heel veel plezier en succes met jullie tropen-coschap. Ik zal jullie weblog in de gaten houden :)

In ieder geval tot 9 juli!

xx

Tineke

Succes ermee!!

Simone

Heel veel plezier vanavond!! Maar dat zal vast wel goedkomen!

Simone

En nu op naar de rimboe!! ;)

Wim en Christa

Fijn dat jullie zoveel geld hebben opgehaald.
Wij wensen jullie heel veel succes!

Lisette

lieve Anne en Sophieke, een hele goede reis. ik ga jullie volgen via de website. kuskus

Renée

Een hele goede reis, veel plezier en geniet ervan! x