sophiekeenanneinafrika.reismee.nl

Bedankt!!

Lieve allemaal,

We hebben €2500opgehaald voor de mensen in Rubya en omgeving! We willen iedereen heel erg bedanken hiervoor. Leuk dat zoveel mensen enthousiast waren!

Jullie kunnenhier strakslezenen zien hoe het geldbesteed gaat worden; in ieder geval aan klamboe's, en waarschijnlijk ookeen ander project.

Bedankt!!

Liefs, Anne en Sophieke

Annelies jacobs ( herman jozefschool)

heel veel succes daar, ik zal julllie verhalen met veel belangstelling lezen.
groeten, annelies ( collega van Harry)

Anja

Hee dames!
Wat een bedrag zeg! Wauw!! Ik zal jullie verhalen trouw gaan lezen, heb me uiteraard meteen aangemeld voor de nieuwsbrief. Ik wens jullie een heel leerzame, maar vooral ook mooie tijd toe!
Liefs, Anja

Sanne Janse

Hee meiden!

Goed bedrag zeg! Geef het een mooie bestemming!

Heel veel plezier alvast en ik ga jullie volgen op deze site!

X sanne

Harry

Hallo dames,

Heel veel succes daar in Tanzania. Ik zal Sophieke wel missen; 4 maanden weg.....

Ik heb je een adres doorgegeven van Piet v.d. Pas (uit Heeswijk), die nu in Dar es Salaam woont. Misschien als je tijd hebt........

Heel veel succes en plezier in Afrika.
Groeten
Harry.

Ine.v.d.Heijden

Hallo Sophieke en Anne

Fijn dat jullie zoveel geld hebben opgehaald.
kunnen jullie veel mensen blij maken met spullen.
Ik wens jullie heel veel succes en ook veel plezier in Afrika.

Groetjes Ine v.d.Heijden

Wilma van Heertum van Son

Beste Sophieke en Anne,

Geweldig hoor. Goed werk wat jullie gaan doen.
Het is mooi dat jullie gaan werken aan de ontwikkeling en bevordering van de gezondheidszorg in Afrika.
Succes, ik volg jullie met belangstelling.

Wilma (collega van Harry)

Christel

Hi Anne en Sophieke,

Veel succes in Tanzania. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en reacties van de mensen daar op jullie werk en giften.

Ik ga jullie volgen op deze site.

X Christel

Josette

Ha Anne, geweldig dat jullie van dat feest toch nog wat over hebben weten te houden :) En nou lekker muskietnetshoppen in Afrika. Heb wel eens gehoord dat ze die netten liever als visnet gebruiken ipv tegen muskieten. Dat ga ze dus maar ff uitleggen in je beste Swahili! Succes met alle voorbereidingen. xxj

Rian Jacobs

Dag lieve dames.

Een prachtig bedrag wat jullie bij elkaar hebben gesprokkeld. Daar kunnen jullie in Tanzania veel mee doen. Dat is jullie wel toevertrouwd. Een zinvol project voor de bewoners daar en hopelijk een zeer leerzame periode voor jullie. Bovenal geniet ervan en ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. Met belangstelling volg ik jullie werkverslagen op deze site.

Succes, Rian Jacobs (collega van Harry)

Marike

Een goede reis gewenst!! Ben benieuwd naar wat jullie daar allemaal gaan meemaken! Liefs Marike